Prezentace výstupů a argumentace pro business analytiky
Popis a cíle kurzu:
Komunikace tvoří 80% úspěchu či neúspěchu práce v roli business analytika. Dobře zvládnutá schůzka, schopnost podívat se na řešený problém očima dotazovaného stakeholdera a vhodně zvolená forma i formát prezentace, to všechno dělá z dobrého business analytika business analytika vynikajícího, kterého si budou i další týmy žádat do projektů a nikdy nebude mít nouzi o zajímavou práci. Přestože většina business analytiků jsou lidé technického zaměření a analytického myšlení, v tomto kurzu se naučíme, že i kvalitní komunikaci se lze naučit. Procvičíme si osvědčené metody a techniky.
Pro koho je kurz určen:
- Business analytici
- Business konzultanti
- Vlastníci produktů (Product owneři)
- IT analytici
- Projektoví manažeři
- Vývojáři
- Členové agilních a DevOps týmů
Předpoklady účasti v kurzu:
- umět číst, psát, počítat :)
- upřímný zájem o business analýzu
Délka trvání:
- 1 den
Program kurzu:
Zaměření na obsah – CO, KOMU- Jak vytvořit úspěšný business case – od jednostránkového PowerPointu po rozsáhlou studii proveditelnosti
- Co musí a co může obsahovat prezentace výstupů práce business analytika
- Individuální přístup ke stakeholderům – jak najít a formulovat argumenty, které zafungují
- Komunikační kanály a jejich specifika
- Prezentace není PowerPoint, aneb jak zaujmout
- Získejte si stakeholdery/investory zážitkem
Zaměření na formu - JAK
- Kontext komunikace – mezilidské vztahy
- Zákony komunikace
- Úrovně komunikace
- Typy chování
- Sociální interakce
- Jak udělat dobrý dojem
- Cesta k efektivní komunikaci – komunikační techniky
- Aktivní naslouchání,
- Vedení emočně vypjatého rozhovoru
- Bariéry v komunikaci a jejich překonání
- Řešení konfliktů
- Zvládání konfliktních osob
- Manipulativní techniky a jak se jim bránit
- Jak zvládnout trému a stres
- Praktická cvičení
Ve vybrané kategorii nejsou žádné události.